לי ג’ונג-סוק: עיקרי הקריירה והחדשות האחרונות

לי ג’ונג-סוק הוא שחקן ודוגמן דרום קוריאני שכבש את לב הקהל ברחבי העולם. מפריצת הדרך המוקדמת שלו בדרמה “בית ספר 2013” ועד למאמצים האחרונים שלו, לי ג’ונג-סוק טיפס בהתמדה בסולם ההצלחה בתעשיית הבידור הקוריאנית. אבל מה הם רגעי השיא שלו בקריירה ומה החדשות האחרונות סביב הכוכב המוכשר הזה?

נקודות עיקריות:

  • לי ג’ונג-סוק זכה לתהילה עם תפקידו בדרמה “בית ספר 2013”.
  • הוא כיכב בדרמות פופולריות כמו “I Can Hear Your Voice” ו”Pinocchio”.
  • ב-2022 הוא הופיע בדרמה “פה גדול” וערך מפגש מעריצים בסיאול.
  • לי ג’ונג-סוק ידוע בקהל המעריצים החזק שלו וממשיך להיות דמות בולטת בתעשייה.
  • הישאר מעודכן כדי ללמוד עוד על חייו המוקדמים , השכלתו , הופעת הבכורה שלו ותוכניות העתיד שלו במדורים הקרובים.

חיים מוקדמים וחינוך

לי ג’ונג-סוק נולד ב-14 בספטמבר 1989 ביונגין, מחוז גיונג’י, דרום קוריאה. הוא גדל במשפחה ממעמד הביניים והייתה לו ילדות נורמלית יחסית. מגיל צעיר גילה ג’ונג-סוק עניין בתעשיית האמנויות והבידור.

הוא למד בבית הספר התיכון יאנג’ה , שם השתתף באופן פעיל בפעילויות שונות מחוץ לבית הספר, כולל מועדוני תיאטרון ומועדוני ריקוד. התשוקה שלו לאמנויות הבמה המשיכה לצמוח במהלך שנות התיכון שלו, מה שהניע את החלטתו להמשיך בקריירה בתעשיית הבידור.

לאחר שסיים את לימודיו בתיכון , ג’ונג-סוק נרשם לאוניברסיטת קונקוק כדי ללמוד קולנוע ואמנות מקצועיים. במהלך לימודיו באוניברסיטה, הוא שיפר את כישוריו וצבר ידע רב ערך על תעשיית הקולנוע והטלוויזיה. הרקע החינוכי הזה יוכיח מאוחר יותר את הקריירה המוצלחת שלו כשחקן.

“התקופה שלי באוניברסיטת קונקוק הייתה ממש מהפכה. היא אפשרה לי לפתח הבנה עמוקה יותר של האומנות שלי ונתן לי את הביטחון לממש את החלומות שלי בתעשיית הבידור”. – לי ג’ונג-סוק

בשנת 2016, ג’ונג-סוק סיים את לימודיו באוניברסיטת קונקוק, חמוש בשפע של ידע תיאורטי ומעשי בתחום שבחר. הוא היה מוכן לצאת למסע שלו כשחקן, מצויד בכישורים ובנחישות הדרושים כדי להצליח בתעשיית הבידור התחרותית ביותר.

קריירת דוגמנות ומשחק בכורה

לי ג’ונג-סוק התחיל את דרכו בתעשיית הבידור כדוגמן מסלול בשנת 2005, ועשה רעש כדוגמן הגברי הצעיר ביותר שהשתתף אי פעם בשבוע האופנה בסיאול. המראה המדהים והנוכחות הכריזמטית שלו משכו במהירות את תשומת לבם של חובבי אופנה ואנשי מקצוע בתעשייה כאחד.

אימץ את כישרונו הטבעי לפקח על המסלול, לי ג’ונג-סוק עיטר תצוגות אופנה רבות, והותיר רושם מתמשך על הקהל ועל מנהלי הליהוק. קריירת הדוגמנות שלו סללה את הדרך לגיחה שלו לעולם המשחק, שם הוא ימשיך לרתק את הקהל בקסמו ובכישרונו המדהימים.

בשנת 2010, לי ג’ונג-סוק לקח על עצמו את תפקיד המשחק הראשון שלו בסדרת הטלוויזיה “הנסיכה התובעת”. למרות היותו שחקן טירון, הוא הציג את הרבגוניות שלו ואת יכולתו לגלם דמויות מגוונות, והותיר השפעה מתמשכת על הצופים. כישרונו לא נעלם מעיניהם, ובמהרה הוא השיג את תפקידו הקולנועי הראשון בסרט האימה “רוח רפאים”, ובכך חיזק עוד יותר את נוכחותו בתעשיית המשחקים.

המעבר של לי ג’ונג-סוק מדוגמנות למשחק הוכיח את עצמו כמעבר חלק, שכן הוא הציג ללא מאמץ את הטווח שלו וכבש את הקהל עם התיאורים הניואנסים שלו. עם כל פרויקט, הוא המשיך לחדד את מלאכתו, וביסס את מעמדו כשחקן רב-תכליתי המסוגל לקחת על עצמו מגוון תפקידים.

שירי קריירת הדוגמנות של לי ג’ונג-סוק

שָׁנָהאירוע/תצוגת אופנה
2005שבוע האופנה בסיאול (הדוגמנית הצעירה ביותר)
שָׁנָהאירוע/תצוגת אופנה
2005שבוע האופנה בסיאול (הדוגמנית הצעירה ביותר)
שָׁנָהאירוע/תצוגת אופנה
2005שבוע האופנה בסיאול (הדוגמנית הצעירה ביותר)

לאורך קריירת הדוגמנות שלו , הסגנון המובהק והנוכחות הבלתי ניתנת להכחשה של לי ג’ונג-סוק הותירו חותם בל יימחה על תעשיית האופנה. הוא ממשיך להעריץ על חוש האופנה הייחודי שלו והיכולת שלו להציג ללא מאמץ את הטרנדים האחרונים.

עם המעבר המוצלח שלו למשחק, לי ג’ונג-סוק הוכיח שהכישרונות שלו משתרעים מעבר למסלול. מההתחלה הצנועה שלו כדוגמן ועד לחיזוק מעמדו כשחקן מכובד, הוא ללא ספק הטביע את חותמו על עולם הבידור.

פריצת דרך ופופולריות עולה

לי ג’ונג-סוק זכה לתהילה וזכה להכרה נרחבת עם הופעתו המדהימה בדרמה “בית ספר 2013”. גילם את דמותו של גו נאם-סונ, תלמיד תיכון בעייתי, לי כבש את הקהל עם כישורי המשחק המשכנעים שלו והגילום הרגשי הגולמי שלו. תפקיד פורץ דרך זה לא רק הציג את כישרונו אלא גם זיכה אותו בפרס המשחק הראשון שלו.

בעקבות הצלחתו ב”בית ספר 2013″, לי ג’ונג-סוק המשיך להרשים מבקרים ומעריצים כאחד עם הפרויקטים הבאים שלו. בדרמה המשפטית “I Can Hear Your Voice” הוא לקח על עצמו את התפקיד של פארק סו-הא, בחור צעיר בעל יכולת לקרוא מחשבות של אנשים. תפקיד זה חיזק עוד יותר את המוניטין ההולך וגדל שלו כשחקן רב תכליתי, ומשך את הצופים לתוך קו העלילה הכובש.

“הגילום של לי ג’ונג-סוק את פארק סו-הא היה שובה לב ונוגע ללב. הוא הביא את הדמות לחיים ללא מאמץ, איזן בין פגיעות ונחישות. זו הייתה הופעה שבאמת הראתה את הכישרון העולה שלו”. – מבקר דרמה

דרמה בולטת נוספת בה הציג לי ג’ונג-סוק את צלעות המשחק שלו הייתה “פינוקיו”. כאן, הוא שיחק את התפקיד של צ’וי דאל-פו, צעיר שנחוש בדעתו לחשוף את האמת ולחפש צדק. גילום הניואנסים של לי את הדמות המורכבת עורר הדים בקרב הצופים, זיכה אותו בשבחים נוספים וביצר את הפופולריות הגואה שלו .

הכישרון והמסירות של לי ג’ונג-סוק למלאכתו לא נעלמו מעיניו. בסקר שנערך ב-2013 הוא דורג במקום החמישי מבין השחקנים שהשפיעו משמעותית באותה שנה. הכרה זו הקפיצה עוד יותר את עלייתו לככב והגדילה את קהל המעריצים שלו לא רק בדרום קוריאה אלא גם בעולם.

השבחים של לי ג’ונג-סוק

פרסיםדְרָמָהשָׁנָה
פרס שחקן מעולהבית ספר 20132012
פרס השחקן החדש הטוב ביותרפינוקיו2014
פרס הצטיינות, שחקןאני יכול לשמוע את קולך2013

בזכות תפקידיו הפורצים וההגשה העקבית של הופעות שובות לב, הכוכב של לי ג’ונג-סוק המשיך לעלות. כישרונו יוצא הדופן, בשילוב הקסם והכריזמה הבלתי ניתנים להכחשה שלו, הבטיחו את מקומו כאחד השחקנים המבוקשים בתעשיית הבידור הקוריאנית.

מיינסטרים הצלחה והכרה בינלאומית

לי ג’ונג-סוק ביסס את מעמדו כשחקן מוביל באמצעות הצלחת המיינסטרים של הדרמות הבולטות שלו, כולל “דוקטור זר” ו”בזמן שאתה ישן”. הדרמות הללו לא רק כבשו את הקהל בדרום קוריאה אלא גם זכו לפופולריות עצומה בסין, וביססו את ההכרה הבינלאומית שלו .

הופעותיו יוצאות הדופן של לי בדרמות הללו גרפו לו שבטי משחק ושבחים רבים. ראוי לציין כי הוא קיבל את פרס המצוינות היוקרתית של גברים בטקס פרסי הדרמה של קוריאה, דבר המאשר עוד יותר את כישרונו ותרומתו לענף.

הכישרון שאין להכחישו ונוכחותו הכריזמטית כבשו את הצופים ברחבי העולם, והפכו את לי ג’ונג-סוק לשם מוכר בתחום הבידור הקוריאני.

“היכולת של לי ג’ונג-סוק להתחבר לקהל ולגלם דמויות מורכבות הייתה מכרעת במסע שלו להצלחה במיינסטרים . המשיכה שלו חורגת מעבר לגבולות, מושכת מעריצים מתרבויות ויבשות שונות.”

לי ג’ונג-סוק בסין:

הפופולריות העצומה של הדרמות של לי ג’ונג-סוק התרחבה מעבר לדרום קוריאה, במיוחד בסין. ההופעות הכובשות שלו והקסם שאין להכחישה שלו הדהדו את הצופים הסינים, והובילו לקהל מעריצים מסור ונלהב.

“הדרמות של לי ג’ונג-סוק תפסו עניין בקרב הקהל הסיני, וכבשו את ליבם עם יכולות המשחק המדהימות והנוכחות המגנטית שלו. הפופולריות שלו בסין תרמה להכרה הגלובלית הגוברת בבידור הקוריאני”.

שבחים למשחק:

תרומותיו של לי ג’ונג-סוק לתחום המשחק זיכו אותו בפרסים יוקרתיים, וחיזקו את המוניטין שלו כמבצע מיומן ביותר.

שָׁנָהפרסקטגוריה
2015פרסי דרמה של קוריאהפרס הצטיינות, שחקן
2014פרסי דרמה של SBS10 הכוכבים המובילים
2013פרסי דרמה של קוריאהפרס המצוינות הגבוהה ביותר של גברים

הכישרון והמסירות של לי ג’ונג-סוק למלאכתו הניעו אותו להשיג הכרה בינלאומית ולזכות בכבוד הן של חבריו והן של אנשי המקצוע בתעשייה.

סיור מפגשי מעריצים ופילנתרופיה

לי ג’ונג-סוק, הידוע בפופולריות העצומה שלו ובכישרונו, יצא למסע מפגשים בלתי נשכח של מעריצים ברחבי ערים שונות באסיה. סיור זה היה הזדמנות מיוחדת עבור לי ג’ונג-סוק ליצור קשר עם מעריציו המסורים ולהביע את הכרת התודה שלו על תמיכתם הבלתי מעורערת.

במהלך סיבוב ההופעות שלו , לי ג’ונג-סוק שיתף רגעים אינטימיים ובלתי נשכחים עם מעריציו הנאמנים. באמצעות פעילויות מרתקות, הופעות בלעדיות ואינטראקציות מכל הלב, הוא יצר זיכרונות יקרים שיימשכו לכל החיים.

כדי להנציח את המסע הבלתי נשכח הזה, לי ג’ונג-סוק הוציא ספר תמונות שובה לב, שלוכד רגעים מאחורי הקלעים ודגשים יוצאי דופן מהסיור. מעריצים יכולים כעת לחיות מחדש את ההתרגשות ולחוות את האווירה המשמחת דרך הוויזואליה המרתקת הזו.

עם זאת, מאמציו של לי ג’ונג-סוק חורגים מעבר לתחום הבידור. ידוע במאמציו הפילנתרופיים, הוא הפגין את חמלתו ונדיבותו על ידי תרומה משמעותית של 100 מיליון זכו לעמותה לסיוע באסונות גשר הופ.

תרומה זו ניתנה כדי לתמוך בקורבנות שנפגעו משריפה הרסנית שהרסה חלקים מדרום קוריאה. תרומתו של לי ג’ונג-סוק מילאה תפקיד חיוני במתן סעד וסיוע לנזקקים במהלך התוצאות המאתגרות של אסון הטבע הזה.

מסירותו של לי ג’ונג-סוק לפילנתרופיה מציגה את מחויבותו להשפיע לטובה על החברה ומדגימה את אופיו וערכיו מעבר לתפקידו כשחקן מוערך. על ידי השתתפות ביוזמות משמעותיות, הוא נותן השראה לאחרים לתרום לרווחת הקהילות שלהם.

חיים אישיים וחברות

לי ג’ונג-סוק, בנוסף לקריירה המצליחה שלו בתעשיית הבידור, ידוע כבעל קשרים אישיים קרובים. אחת החברות הקרובות ביותר שלו היא עם הדוגמן-שחקן קים וו-בין, שאותו הוא מכיר עוד מימיו הראשונים בתעשיית הדוגמנות. הקשר ביניהם נשאר חזק לאורך השנים, ולעתים קרובות הם תומכים ומעודדים זה את זה בקריירה שלהם.

מלבד החברות שלו , לי ג’ונג-סוק נקשר רומנטית לזמרת-שחקנית IU. מערכת היחסים השמועות שלהם עוררה עניין בקרב מעריצים, אם כי שני האנשים מעדיפים לשמור על חייהם הפרטיים ומעולם לא אישרו את הספקולציות. לי עצמו ידוע כמי שהוא פרטי לגבי חייו האישיים , ולעתים קרובות בוחר לבלות את חופשת העבודה שלו במנוחה בבית ונהנה מחברתו.

תוכניות עתידיות ואמביציות

לי ג’ונג-סוק, שחקן דרום קוריאני מוכשר, מכוון לאופקים חדשים בקריירה שלו. הוא להוט לחקור ז’אנרים שונים, כולל דרמות היסטוריות, כדי לאתגר את עצמו כשחקן ולהציג את הרבגוניות שלו. לי מאמין בכוחה של עבודה קשה ובחשיבות של צמיחה מתמדת, שואף כל הזמן לשפר את כישוריו ולספק ביצועים יוצאי דופן.

עם הישגים רבים כבר תחת החגורה שלו, לי ג’ונג-סוק נשאר צנוע ונשאר ממוקד בשאיפות העתידיות שלו . הוא נחוש לקדם את הצלחתו ולהשיג שיאים גדולים עוד יותר בתעשיית הבידור הקוריאנית.

“אני נמשך לתפקידים שדוחקים אותי מאזור הנוחות שלי ומאפשרים לי להתעמק בתקופות זמן שונות ובדינמיקה של דמויות. דרמות היסטוריות מהוות עבורי הזדמנות ייחודית לשקוע בעולם אחר ולהעביר את הרגשות וההתמודדויות של הדמויות בעידן ההוא, אני רוצה להמשיך ולהתפתח כשחקן ולהשאיר השפעה מתמשכת על הקהל עם הסיפורים שאני מציג.”

– לי ג’ונג-סוק

המסירות של לי ג’ונג-סוק למלאכתו והתשוקה שלו לסיפור סיפורים הקנו לו קהל מעריצים חזק הן בדרום קוריאה והן בעולם. הוא מחויב לספק הופעות יוצאות דופן ולרתק את הקהל עם הכישרון והכריזמה שלו.

בעודו ממשיך במסעו בתעשיית הבידור, מעריצים יכולים לצפות בשקיקה את הפרויקטים העתידיים של לי ג’ונג-סוק ואת ההופעות המדהימות שהוא יביא למסך. עם השאפתנות והמסירות שלו, הוא בטוח ישאיר השפעה מתמשכת על עולם הדרמות הקוריאניות ומעבר לו.

ההעדפות והמועדפים של לי ג’ונג-סוק

למד עוד על לי ג’ונג-סוק והעדפותיו האישיות . מהמנה הקוריאנית האהובה עליו ועד המשקה המועדף עליו, גלה ממה השחקן המוכשר נהנה בזמנו הפנוי.

תבשיל משחת סויה: מועדף טעים

כשזה מגיע לאוכל, ללי ג’ונג-סוק יש מאכל קוריאני אהוב – תבשיל משחת סויה. המנה הלבבית והמלוחה הזו, הידועה גם בשם doenjang jjigae, עשויה משחת סויה מותסס, ירקות, ולעתים קרובות כוללת טופו ובשר. עם הטעמים העשירים והחמימות המנחמת שלה, אין זה פלא שלי ג’ונג-סוק מוצא את המנה הזו מענגת במיוחד.

מרענן קרח: אייס אמריקנו

לי ג’ונג-סוק גילה שבכל הנוגע למשקאות, הוא מעדיף לשתות קרח אמריקנו. משקה קפה מרענן זה משלב אספרסו עם מים קרים, ויוצר משקה מצנן וממריץ. בין אם הוא נהנה בזמן שהוא נרגע בבית או בדרכים, לי ג’ונג-סוק מוצא את התענוג הפשוט של אמריקנו קרח מספק.

הישגים עטורי פרסים

לאורך הקריירה שלו, לי ג’ונג-סוק זכה להכרה ותשבחות על ביצועיו המדהימים. הוא זכה בפרסים שונים, המדגישים את כישרונו ומסירותו למלאכתו. פרס אחד מיוחד עבורו הוא פרס הגרימה, המשמש עדות לכישוריו המדהימים ולהשפעה שעשה בתעשיית הבידור.

פרסים
פרס הזועם

ההעדפות והמועדפים של לי ג’ונג-סוק משקפים את האינדיבידואליות שלו ואת הדברים שמביאים לו שמחה. מהתמכרות לארוחה מנחמת ועד להתענגות על משקה מרענן, הפרטים הקטנים הללו מציעים הצצה לטעמו האישי של השחקן. לצד הקריירה המצליחה שלו, העדפות אלו מוסיפות נדבך נוסף לפרסונה רבת הפנים של לי ג’ונג-סוק.

חוזה בלעדי עם אייס פקטורי

לי ג’ונג-סוק, השחקן והדוגמן הדרום קוריאני המוכשר, חתם לאחרונה על חוזה בלעדי עם אייס פקטורי , סוכנות בידור בולטת בתעשייה. שיתוף הפעולה המרגש הזה בין לי ג’ונג-סוק לאייס פקטורי פותח בפני השחקן דלתות חדשות, ומספק לו הזדמנויות מגוונות ופוטנציאל למיזמים גלובליים.

אייס פקטורי , הידועה במומחיות שלה בניהול כישרונות והפקה, הביעו את התלהבותם בעבודה עם לי ג’ונג-סוק ובתמיכה בפרויקטים העתידיים שלו. עם הניסיון והרשת הרבים שלהם, אייס פקטורי ממוקמת היטב לשפר עוד יותר את הקריירה של לי ג’ונג-סוק בתעשיית הבידור.

החוזה הבלעדי הזה לא רק מחזק את מעמדו של לי ג’ונג-סוק כשחקן מבוקש אלא גם מספק לו את המשאבים והפלטפורמה לחקור תפקידים שונים ולהרחיב את אופקיו. עם הגיבוי של אייס פקטורי, לי ג’ונג-סוק יכול לצפות לקחת על עצמו פרויקטים מאתגרים ומגוונים יותר, ולהפגין את הרבגוניות והכישרון שלו לקהל רחב יותר.

לאחר שהתבסס כדמות בולטת בתעשיית הבידור הקוריאנית, השותפות של לי ג’ונג-סוק עם אייס פקטורי מעלה את הקריירה שלו לגבהים חדשים. מעריצים יכולים לצפות להופעות פורצות דרך ולפרויקטים שובי לב משיתוף הפעולה הדינמי הזה, שכן לי ג’ונג-סוק ממשיך לרתק את הקהל עם כישורי המשחק יוצאי הדופן שלו.

סיכום

הקריירה של לי ג’ונג-סוק הייתה לא פחות ממדהימה. עם הכישרון יוצא הדופן וההופעות הכובשות שלו, הוא זכה להכרה נרחבת ולקהל מעריצים מסור. מתפקידו פורץ הדרך בבית הספר 2013 ועד הדרמות שזכו לשבחים כמו פינוקיו ובזמן שאתה ישן, לי ג’ונג-סוק הוכיח את עצמו כשחקן רב-תכליתי המסוגל לגלם מגוון רחב של דמויות.

החוזה הבלעדי האחרון שלו עם Ace Factory מחזק עוד יותר את מעמדו בתעשייה ופותח דלתות להזדמנויות מרגשות עוד יותר. עם השותפות החדשה הזו, המעריצים יכולים לצפות בשקיקה להמשך העבודה המבריקה של לי ג’ונג-סוק על הבמות הלאומיות והבינלאומיות כאחד. בין אם מדובר בדרמות היסטוריות או בז’אנרים אחרים, אין ספק שהוא ימשיך לרתק את הקהל בכשרונו ובקסמו הבלתי ניתנים להכחשה.

בעוד הקריירה של לי ג’ונג-סוק ממשיכה לנסוק, אין להכחיש את ההשפעה שלו על תעשיית הבידור הקוריאנית. עם קהל המעריצים החזק שלו, העתיד נראה מבטיח להפליא עבור השחקן המוכשר הזה. המסע של לי ג’ונג-סוק הוא השראה, ומסירותו ותשוקתו למלאכתו ללא ספק ייחדו אותו. בעוד אנו ממתינים בקוצר רוח לפרויקטים הקרובים שלו, אין ספק שלי ג’ונג-סוק ימשיך לבסס את עצמו כאחד השחקנים המובילים בתעשייה.

שאלות נפוצות

באילו דרמות הופיע לי ג’ונג-סוק?

לי ג’ונג-סוק הופיע בדרמות פופולריות כמו בית ספר 2013, אני יכול לשמוע את קולך, פינוקיו, W, דוקטור זר, ובזמן שאתה ישן.

מתי ערך לי ג’ונג-סוק את הופעת הבכורה שלו במשחק?

לי ג’ונג-סוק עשה את הופעת הבכורה שלו במשחק ב-2010 עם סדרת הטלוויזיה Prosecutor Princess ותפקידו הקולנועי הראשון בסרט האימה Ghost.

האם לי ג’ונג-סוק קיבל פרסים כלשהם על משחקו?

כן, לי ג’ונג-סוק קיבל מספר פרסים במהלך הקריירה שלו, כולל פרס המצוינות הגבוהה ביותר של גברים בטקס פרסי הדרמה של קוריאה.

באיזו עבודה פילנתרופית היה מעורב לי ג’ונג-סוק?

לי ג’ונג-סוק תרם 100 מיליון וון לאגודה לסיוע באסונות גשר התקווה למען קורבנות השריפה האדירה בדרום קוריאה.

מי החבר הכי טוב של לי ג’ונג-סוק?

החבר הכי טוב של לי ג’ונג-סוק הוא השחקן הדוגמן קים וו-בין.

האם לי ג’ונג-סוק נמצא כרגע במערכת יחסים רומנטית?

לי ג’ונג-סוק ידוע כפרטי לגבי חייו האישיים , והיו שמועות עליו יצאו עם זמרת-שחקנית IU, אם כי אף אחד מהם לא אישר את הקשר.

מהן התוכניות והשאיפות העתידיות של לי ג’ונג-סוק?

לי ג’ונג-סוק הביע עניין לנסות ז’אנרים שונים, כולל דרמות היסטוריות, ושואף לשפר ללא הרף את כישוריו ולהשיג צמיחה והצלחה נוספת בקריירה שלו.

מהן כמה מההעדפות והמועדפים של לי ג’ונג-סוק?

לי ג’ונג-סוק נהנה לצפות בדרמות, לבלות בבית ולאכול תבשיל משחת סויה. המשקה האהוב עליו הוא קרח אמריקנו.

האם לי ג’ונג-סוק חתם על חוזים חדשים לאחרונה?

כן, לי ג’ונג-סוק חתמה לאחרונה על חוזה בלעדי עם אייס פקטורי, סוכנות בידור בולטת, שפותחת דלתות להזדמנויות מגוונות וליזמים גלובליים עבור השחקן.

למה האוהדים יכולים לצפות מלי ג’ונג-סוק בעתיד?

המעריצים יכולים לצפות לראות יותר מעבודותיו המבריקות של לי ג’ונג-סוק בעתיד כשהוא ממשיך לבסס את עצמו כשחקן מוכשר ולחקור פרויקטים חדשים במסגרת החוזה שלו עם אייס פקטורי.

מה הם רגעי השיא בקריירה והחדשות האחרונות של לי ג’ונג-סוק?

ללי ג’ונג-סוק הייתה קריירה מצליחה עם הופעות רבות שזכו לשבחים בדרמות ובסרטים. החדשות האחרונות שלו כוללות את סיור מפגש המעריצים שלו , עבודה פילנתרופית וחתימת חוזה בלעדי עם אייס פקטורי.